štvrtok 28. februára 2013

eat breakfast!

Aj do vás sa kedysi snažili natlačiť slová "naraňajkuj sa!" ?
Do mňa teda áno. Výhovorky typu, mne ráno nechutí alebo moje typické nestíham som pred niekoľkými týždňami zbalila a vyslala na dlhú cestu preč, čo najďalej preč odo mňa.
Raňajky sú najdôležitejšie jedlo dňa (ich čaro som objavila už aj v inom časovom období ako cez prázdniny). Musím sa pochváliť (keďže to nikto za mňa neurobí, však?), že raňajky sú časťou môjho skorého rána už nejaký ten týždeň. A je to super! Netrpím potom ukrutným prepadnutím hladu už na nejakej druhej hodine v škole.

 

Avšak teraz tak trochu trpím aj tak. Necvičím už druhý týždeň. Áno, dobre čítate. Druhý! 
Antibiotiká a zápal mandlí mi skrížili cestu, a to som si myslela ako ja nemôžem ochorieť. Nuž, každý môže. No pomaly prichádza nový týždeň a od pondelka makám opäť.
Kým sa nepotím, tak sa aspoň zdravo stravujem. 


Krájam a krájam dookola zeleninu a ovocie. Papám všetko! Zdravo a chutne! A dala som sa dokonca aj na ovsené vločky. Poviem vám, že zdravý životný štýl je fajn. A predovšetkým, chutí výborne.
No a nedávno som svoj žalúdok obohatila o ďalšie vitamíny, tak vám ukážem v akej podobe.


Moje milované vločky.
A čo v tom je?
  • ovsené vločky
  • mlieko
  • jablká, kiwi, banány
  • výnimočne ananás, ak sa podarí doma nájsť
  • + niekedy aj kakao  
Takéto vločky sa dajú spraviť vlastne s hocijakým ovocím, ako vám chutí, poprípade aké máte možnosti. K tomu popíjam zelený čaj a o chvíľu hor sa do maturitných testov, čas sa kráti. ;D

2 komentáre:

  1. Hneď ako si všetky tie potraviny kúpim urobím si tie vločky podľa tvojho receptu! S tvojím článkom súhlasím:) je super. Prajem skoré uzdravenie a aby ti aj naďalej chutilo! :)
    -Jajka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. také souhlasím. A vločky nadevše miluji.


    tisk letáků

    OdpovedaťOdstrániť