pondelok 1. júla 2013

garnier moisture match review.

Na začiatok musím povedať, že na tento krém som sa celkom tešila. Hneď po preštudovaní reklamy v časopise som nahodila balerínky a navštívila drogériu. Netrvalo to dlho a bol môj. Samozrejme seriózne zaplatený bez námahy predavačov utekať za nízkym blond zlodejom.
Zo 4 krémov - ružový Goodbye Dry, modrý Start Afresh, zelený Oh! So matte, oranžový Wake me up - som si vybrala práve ten zelený pre zmiešanú až mastnú pleť.
Keďže tá moja spĺňa presne tieto kritériá.
(Máte skúsenosti s týmto typom pleti? Viete niečo odporučiť?)

 Krém obsahuje výťažok zo zeleného čaju, pleť by mal zmatniť a poskytnúť jej hydratáciu na celý deň. Zároveň osviežiť a zabrániť mastnému efektu. Ja ho aplikujem na tvár vždy večer po očistení tesne pred spaním a aj ráno. Tenkú, jemnú vrstvu. Krém je taký penový, čiže sa ľahko vstrebáva a vôbec nemastí.

 Používam ho už pár týždňov a musím uznať, že sa mi pleť mastí cez deň o čosi menej ako predtým. Úplne dokonale hladká a matná zase nie je, ale som celkom spokojná. Ak používate nejaké toniky na čistenie tváre, ktoré vám pleť stiahnu, po nanesení tohto krému sa pekne hydratuje a zjmení. 

Jediné čo ma sklamalo na tomto výrobku je jeho veľkosť. Je skutočne malinký. Nuž, čakala som niečo viac. Inak je príjemný, chladivý a na to, že ja krémy veľmi v obľube nemám, je tento výnimkou.
Odporúčam dievčatám, ktoré sa hnevajú na svoju zmiešanú pleť. ;)

Cena: okolo tých 6 eur v 101 Drogerie.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára