nedeľa 19. januára 2014

naked surprise.

Keby som tomuto nevenovala článok, rovno sa môžem otočiť a zasadnúť na trón totálnej hlúposti. Ale! Korunovácia sa nekoná a ja vám porozprávam príbeh s trochu odlišným hrdinom, ako sú fashion magazíny na stránkach iných blogeriek.
Bolo krásne nedeľné ráno.. ach, len nie klišé.
Tak ešte raz. V mierne polorozbitom stave, to je tak keď idete v noci neskoro spať, som ráno otvorila oči na zvuk hlasu zdeľujúci mi správu, že niečo prišlo.
Pozerám na obal a som v miernom šoku. To písmo na kartičke poznám, no neviem odkiaľ. Zatiaľ. Asi v polovici trhania mi to došlo.
Ona nie je normálna! Ale za to ju zbožňujem a dúfam, že toto číta.
Narodeniny mám až v septembri, no jeden darček prišiel predčasne. Dievča môjmu srdcu blízke mi kúpilo magazín pre pánov, pretože búrame stereotypy.
Som totálne nadšená. Nie z fotografií obdarených žien, ale z normálnych poriadnych článkov, z rozhovorov, vtipov aj z módnej dvojstránky! Aj keď, musím povedať, že aj ten fotograf obdarených žien mal dobré nápady.

To aby ste vedeli, že je to niečo úplne iné a na časopise spolupracujú aj ženy! Ale kde by sme my neboli, však?
Zaujíma ma váš názor. Čítali ste? Videli ste? Páčilo sa?


EN: My crazy friend bought me this present! I totally love her! It´s so different and there is also a fashion page. My birthday is in september but I think that she can´t wait for my opinion. ;D So, I realize, that it´s not just about naked girls, but there is also a lot of interviews and good stories for reading. I´m still shocked. And I have to say, that this idea was really original. 
What do you think?


5 komentárov:

  1. ježiiš, to je super napísané, úplne som čakala, že čo sa stane! :D a na playboya mám tiež úchylku, lebo je to fakt krásne prepracované a ešte aj tie fotky nahých žien sú estetické a umelecké.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak to je milééé... :) môžeš doniesť do školy na oblátku ukázať...budeme si prezerať časopisy, ktoré za to stoja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som myslela ze tam su len fotky :)

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť