nedeľa 5. januára 2014

the morning post.

V názve som sa inšpirovala svojím študijným materiálom.
Nemyslím si, že redaktori denníkov počas nepretržitých hádok kráľa a parlamentu v Anglicku niekedy v 17. storočí, sedeli a písali pri takých raňajkách ako ja. No keď sa už mladý iniciatívny študent pustí do nekonečnej záplavy denníkov, týždenníkov, všetkých možných tlačiarov a vydavateľov, dobíjanie energie je nutné. Poriadny spánok je nutný. Bolesť hrdla nie.
Priznám sa, že teraz po mojej pravici tróni akurát tak polovica bylinkového čaju a prázdny tanier.
Moje malé vnútorné a často hladné ja je spokojné, momentálne sa ide vrhnúť sa spomínanú kopu textov.
Tak vám prajem krásny zvyšok dňa a ak náhodou niečo maškrtíte, tak aj dobrú chuť.


EN: I was inspired by my study materials. My exams are coming and what am I doing all these days? Just studying. I need a lot of energy so I decided to show you, how my breakfast looks. These toasts with butter and honey are really delicious and also good for my sorethroat. Now it´s just empty plate beside me, but honestly, I was really hungry.
I hope you have great morning too, now I´m going to study again. Wish me luck! And have a nice day.


6 komentárov:

  1. aj tebe dobru chuť mňa by asi šiblo pri tolkych papierov ešte že som už neni študent:))
    http://www.aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ti je fajn teraz ;D to skúškové je najhoršie obdobie.

      Odstrániť
  2. Tie ranajky vyzeraju ako luxusne! :) A s poctom papierov sme na tom podobne. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta snídaně vypadá nádherně! :) Děláš mi chutě! :D
    http://barrru.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť