sobota 19. júla 2014

MAXI SKIRT

Najlepšia voľba na leto. A je konečne moja! Túto krásnu maxi som našla úplnou náhodou a celkom neplánovane. Pravdepodobne ma k nej doviedlo moje šikovné podvedomie keďže som po nej túžila už dlhší čas. Môže byť horúco, môže byť chladnejšie a ona vám poskytne skvelé pohodlie.


EN: Maxi dress or skirt is the best choice for summer. I have found this randomly when we were shopping. I think that it was my subconscious which brought me to this, because I wanted it for such a long time. And wearing this skirt is really comfortable!


2 komentáre:

  1. nerada se v létě odhaluju, takže je skvělá varianta, jak se v létě neupéct a zároveň nebýt příliš odhalená. sukně je moc pěkná, barva i ten páseček, který ji hned ozvláštnil a vypadá mnohem lépe! :)

    OdpovedaťOdstrániť