nedeľa 22. marca 2015

INSPIRATIONAL SUNDAY


Už dávno tu nebola nedeľná inšpiračka. Nedeľa, kdy se nic nedělá. Je to taký pohodový deň, ktorý sa mi vždy spája so slnkom, skvelým obedom a dobrou knihou. Dnes boli všetky tieto položky do bodky splnené a nedeľa sa so mnou rozlúčila pekným sivasto ružovým nebom. 
Dnes by vám nikto nemal vyčítať ani celodenné vylihovanie. Venujte sa knihám, ktoré stále odkladáte, inšpirujte sa nejakým citátom, zapíšte si zaujímavú myšlienku, pozrite si dobrý film alebo si vypočujte starý playlist. Všetky činnosti dlhodobo odkladané si nájdu svoje miesto práve dnes.

Ako trávite vy svoju nedeľu?

12 komentárov:

  1. velmi pekny aufuk :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekna kolaz:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já ti tak strašně závidím, že si ty neděle umíš užít. Neděle je mnou snad ještě víc nenáviděný den než je pondělí. Já nevím, ale asi to je právě ta pohoda, která mi vadí :D V neděli nikdo nic nechce dělat a já jí vždycky proflákám a pak z toho mám blbej pocit :( :D Každopádně zkusím se na to koukat víc jako ty. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D podľa mňa sa to dá preflákať aj aktívne, venovať sa veciam na ktoré cez týždeň nie je čas, či už kvôli škole alebo iným povinnostiam :)

      Odstrániť
  4. krásne zladený obrázok, harmónia farieb...na sashe sa takto robia kolekcie z vecí, ktoré ľudia predávajú, podľa mňa by ťa to bavilo a mala by si ich krásne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je možné, koláže sú moje obľúbené :D a ďakujem :)

      Odstrániť
  5. Já mojí neděli strávila pohodlně v posteli s dobrým jídlem a filmem, pak jsem si ještě trochu předělala dekoraci v pokoji, upekla koláč a spala :D SPOKOJENOST

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc hezké inspirace :) Moc mě pobavil výrok ;)

    OdpovedaťOdstrániť