utorok 9. júna 2015

COMEBACK


Som späť! Posledný príspevok na blogu žiari sedemnástym májom, hanba mi.
Skúškové je úspešne zažehnané. Svadbu v Poľsku sme si užili aj napriek počiatočným stresom. A po hektických týždňoch a zaneprázdnenom víkende v mojej druhej "rodnej" krajine sa vám opäť venujem.

Spontánne pózovanie pri hrdzavejúcom moste asi nie je veľmi fashionistické. Ale pýtam sa, čo vlastne je? Nemám vysnené louboutinky na nohách ani modernú budovu, či kamenné chodníčky za sebou. Nevadí. Mám fotky na ktorých som happy, svoju obľúbenú čiernu a chlapa za foťákom. To mi celkom stačí. Šľapky na nohách veľkosť 45, nie sú žiadnym novým oversized trendom na leto (viď poslednú fotku). To som si len vybrala nesprávny chodníček cestou z malého potôčika a zavítala som nohou do blatistých močarín. Sám Shrek by bol na mňa hrdý. Potok som teda navštívila dvakrát. A neskôr to jediné čo sme mali v aute, aby som sa nehrala na zblúdilú vílu, boli tieto štyridsaťpäťky. Aj také veci sa stávajú.

Cesta z PL bola slnečná, daždivá a zábavná. Vďaka niekoľkým zastávkam a našej chuti fotiť sme cestovali celý deň. No konečne som videla náš zelený Liptov a zrkadliacu sa rozľahlú Liptovskú Maru. Pri písaní tohto postu už sedím doma a vychutnávam voľno! A plánujem pre vás ďalšie príspevky.

Na sebe mám príjemný overal Tally Weijl, hodinky Avon a obľúbené leopardie clubmasterky z eshopu Letnyhit.sk, ktorý ma veľmi potešil ponukou na spoluprácu, keďže som si u nich minulé leto objednávala pilotky. Z vlastnej skúsenosti minuloročnej aj súčasnej môžem len odporúčať.



10 komentárov:

  1. Huráááá!!! Gratulujem a teším sa na tvoje posty! Tie šľapky, to je hot, si trendsetterka, stavím sa, že žiadna Slovenska také na "fashion" fotkách nemá! :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsem moc ráda, že jsi zpátky! :) Jinak gratuluju ke zkouškovýmu:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc ti to sluší, overal je super, taky se po nějakém sháním! :)
    A užij si volna :) a ty boty jsou docela vtipné! :D
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekne vlasy:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť