štvrtok 20. augusta 2015

BREAK THE RULES

Kto povedal, že v lete nemôžete nosiť čiernu? A že tenisky k šatám nejdú. A k saku tiež nie. Pamätám si, ako malá som naozaj nerozumela tomu, keď si dievča dalo šaty a tenisky. Dnes si už na seba môžete dať čokoľvek. Trebárs aj vrece so štýlovým opaskom a farebnými teniskami. Aspoň u jedného človeka pochopenie nájdete a niekedy úplne stačí, ak ho nájdete sami v sebe. Móda je šialená. Je slobodná. Môžete čokoľvek. 


Easy glam



Skúste niekedy narušiť tradičné. Alebo si zvoliť svoje vlastné pohodlie. Skombinujte perly, veľké žiarivé doplnky s obyčajným svetrom a džínsami. Dostanú úplne nový nádych. A že listová kabelka patrí len k šatám? U mňa nie. Je malá, pohodlná, rada ju nosím aj ku kombinácii tenisky, džínsy, sako alebo svetrík. A ak máte odvahu a chuť, zdanlivý minimalizmus úžasne podčiarknete výrazným rúžom.

Comfort glam


Malé čierne rada rozbíjam opäť teniskami. U nás to často nevidím. Ako možnosť pohodlia, napríklad na párty idú skôr baleríny. Ono je to milé, no tými obyčajnými converskami tomu dodáte kúsok svojho bláznivého ja, skúšajúceho rôzne experimenty. Ku kombinácii, ktorá na prvý pohľad kričí chýbajú už len lodičky si úplne bez rozmyšľania dajte to, čo by ste zvyčajne nezvolili. Možno z toho vznikne zaujímavá novinka. Mne sa často stáva, že z toho čo som ako prvé vytiahla zo skrine vznikne napokon niečo celkom schopné . Móda je istý druh diela, ktoré nosíte na sebe. Niekedy aj obyčajné tričko a džínsy dokážete predať lepšie ako dáma vedľa, čo má super šaty a krásne lodičky, no necíti sa v nich dobre.

16 komentárov:

  1. Krásný článek se kterým s tebou souhlasím. Ten 1. outfit se mi hrozně líbí :)
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oba outfity sú skvelé! Viac sa mi však páči ten prvý.

    Pozývam ťa na Giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  3. love it

    ____________________
    fashion-blog
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkný článek, úplně stejně to cítím! :) já se třeba chystám experimentovat s ponožkama - proč nezačít od něčeho drobnějšího? :D
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty jo tak oba outfity bych na sebe hodila raz dva! Krásné kombinace!

    With love,
    Suzy ♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovedaťOdstrániť
  6. A ja akurát dnes sedím v práci v tmavošedých tričkových šatách a na nohách mam červené Conversky a tú kombináciu milujem! Takže ja nemôžem nič iné, len s tvojim dnešným článkom súhlasiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Obe koláže sú skvelé, tá druhá kombinácia mi príde taká jemnejšia a krajšia :-)

    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, aj som ju takú chcela spraviť :) skombinovať šaty, pastelové farby a tenisky :)

      Odstrániť
  8. naozaj krásne si to napísala :) a sú to kombinácie, ktoré by som si vzala na seba aj ja!
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Obe kombinácie sú super! Veľmi chic :)
    Simimaus

    OdpovedaťOdstrániť