streda 26. augusta 2015

ZAKOPANE DAY II - NIGHT LIFE


Ulice plné svetiel, tá najlepšia zrmzlina, turista na turistovi, živá hudba a ešte živší umelci, biznis uprostred kamennej pešej zóny. O tom je Zakopane v noci.

Po dlhej túre z minulého článku nás nohy niesli už len akosi mechanicky a podvedome. No aj napriek spáleným čelám a červeným podkolienkam sme išli hýriť. Hrešiť v noci zmrzlinou a po niekoľkých metroch si vždy oddýchnuť na lavičke, ak sa vôbec uvoľnila. Turista zmorený Giewontom a celodennou túrou niekedy k voľnej lavičke ani nestihol pribehnúť. Story of my life. 
Tak ako boli ulice plné cez deň, tak boli aj v noci. Bary a reštaurácie lákali zákazníkov skvelými vôňami a živou hudbou, ktorá sa ozývala v uliciach a prelínala s konkurenčnými podnikmi. No bolo naozaj ťažké vôbec niekde nájsť voľné miesto. Ľudia doslova hodovali všade, kde sa len dalo. My sme sa poriadne prešli, nasávali nočnú atmosféru a ochutnali úžasnú zmrzlinu.


Počas našej nočnej prechádzky sme sa najviac pobavili na trojici mladých biznismenov. Žiaden stánok, tabuľka, nič. Len traja mladí muží a batoh pred nimi. A množstvo malých svetielkujúcich hračiek, ktoré ste si mohli natiahnuť a strielať do vzduchu. Vyleteli nad tie najvyššie budovy a potom sa pomaličky letmo spúšťali nadol ako malé padáčiky. Netrvalo to ani desať minút a väčšinu už predali. Trojica mladých mužov, ktorá si pred seba len postavila batoh, rozložila hračky a bolo. Následne keď sa okolo nich dav trošku vyprázdnil v pozadí sa tešili zo zárobku. Aj takto sa dá podnikať.


Páčili sa mi tiež pouliční umelci. Hrali, spievali, predvádzali svoj talent a bavili ľudí. Davy ľudí boli síce všade naokolo no doslova to tam žilo úžasnou atmosférou. V uliciach plných hudby a čarovných svetiel, vôní a farieb ma Zakopane dostalo po druhýkrát. Nádherná krajina, milí ľudia, ani to more mi nechýbalo. Síce to trvalo len chvíľu a na ďalší deň sme už cestovali domov, no zážitkov, pocitov a fotiek som si odniesla plnú náruč.

9 komentárov:

  1. yum <3

    ____________________
    fashion,makeup i nie tylko
    blog.justynapolska.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ešte nikdy som tam nebola, ale v blízkej budúcnosti sa chystáme. Vďaka tvojmu článku sa tam teším ešte viac :) Milujem atmosféru týchto miest ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hmmm, tá zmrzka vyzerá super!!! :-) večer musel byť skvelý

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherný večer, škoda že to takto nevyzerá aj v mojom meste. Krásne fotky

    Budem veľmi rada, ak sa zapojíš do mojej GIVEAWAY o balíček AVON kozmetiky a zároveň navštíviš môj Blog by Katy :-*

    OdpovedaťOdstrániť