sobota 29. júla 2017

CULOTTES


Koncom strednej školy som cestou vo vlaku niekomu povedala, že chcem písať. Spýtal sa ma, či sa mi chce neustále tvoriť niečo iné. Odpoveď bola jednoznačne áno.

Boli tu menšie blogové prázdniny. Alebo inak povedané intelektuálna kríza. Odštartoval to koniec semestra, množstvo povinností a potom mi akosi utiekla múza. Tie moje múzy večne naháňam a stále sa skrývajú. Byť tvorom tvorivým nie je jednoduché, je to ťažká zábava. Sformulovať chaos myšlienok do slov je umenie. Necítim sa byť blogerom, a preto necítim ani potrebu ospravedlňovať sa za dlhé pauzy. Ak sem chodíte už nejaký ten piatok a čítate moje riadky, tak jednoducho viete, že sa do písania neznásilňujem. Ok, do pracovného možno áno, ale do tohto nie. Ak ste mojím čitateľom, potom viete, že sa vždy vrátim. Nakopnutá energiou, myšlienkami, inšpiráciou. Už veľakrát som mala pocit, že by som to tu mala zavrieť. Možno by to bolo jednoduchšie pre obe strany, no potom sa vrátim a ten pocit, že ešte stále vám mám čo povedať je intenzívnejší. Prežívajte tieto riadky so mnou, pri rannej káve či večernom čaji. Ešte stále mám túžbu jednoducho inšpirovať ľudí k úsmevu a k dobrým myšlienkam, pretože len tie dokážu tvoriť svet k lepšiemu.

Tieto fotky mám ešte z Nitry. Sú plné slnka a detského kriku v pozadí. Široké nohavice boli trendom už minulý rok. Nikdy som štýlovým vychytávkam akosi nepodliehala, no tento strih je tak zvláštny a v našich uliciach nenosený, že ma zaujal. V kulotkách máte to najväčšie pohodlie, nie je v nich teplo, sú vzdušné a zároveň pôsobia ako sukňa. Spočiatku som sa v nich bála vyjsť von, nevedela som ich kombinovať, no toto leto som si povedala, že jednoducho kašlem na to. Obliekla som si obyčajné tielko a conversky. A viete čo? Cítila som sa super. Skúste s nejakým kúskom vykročiť z komfortnej zóny aj vy a nezabudnite mi o tom napísať.

C.


// nohavice: Esmara, tielko: New Yorker, topánky: New Yorker, okuliare: letnyhit.sk, choker: letnyhit.sk

5 komentárov:

  1. Wau, nádherný článok aj fotky. Poznám tie intelektuálne krízy a potreby písať :) Určite v tom pokračuj!
    www.recenzie-kozmetiky.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekné slová a držím palce, nech ti múza neuniká ;) inak gate ti naozaj seknú, skoro som odpadla, že sú z Lídloša... nečakala som, že tam majú aj takéto módnosti :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niekedy sa tam dajú objaviť super kúsky :) a ďakujem!

      Odstrániť
  3. veľmi pekné! takéto nohavice proste milujem!!!
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Do písania sa naozaj netreba nútiť. Radšej počkať, načerpať inšpiráciu a potom sa do toho vrhnúť :) Čo sa týka outfitu, tak tieto nohavice sa mi v poslednom čase veľmi začali páčiť, vyzeerajú superpohodlne! :)

    OdpovedaťOdstrániť